Menåååååå !!!

Direkt efter jobbet lastade jag in hundarna i bilen och åkte in till stan och hundrastgården på Anderstorp. Jag är med i en facebookgrupp för hundrastgårdens bevarande, och idag åkte jag dit och träffade flera andra ur den gruppen, samt deras hundar 
 
Det var mellan 10 och 15 hundar och Paddy passade på att kappspringa med några av dem. Kelly smög mest omkring, och Molly höll sig klistrad vid mina ben. Hon är osäker runt nya hundar, och var inte så villig att släppa någon hund nära. Efter ca 40  minuter kände jag att Molly tränat tillräckligt mycket, så vi åkte hem. När vi kom hem, upp för trappan, fram till lägenhetsdörren .... upptäckte jag att jag tappat nyckeln. OK . Ner i bilen och leta där ... nää .... ok. Lasta in hundarna i bilen igen och åka tillbaka till hundrastgården. Fortfarande rätt mycket folk och hundar och jag frågade om någon av dem sett en nyckel. Nu stod ju hela gruppen där de stått hela tiden medans jag var där, så jag gissade att de inte rört sig. Själv hade jag gått kors och tvärs över precis hela rastgården, så det blev till att systematiskt avverka hela stället. 
 
Efter några minuters letande hittade jag nyckeln!! Yesss!!!  Det kändes tillräckligt drygt att måsta åka tillbaka för att leta, hade jag inte hittat den, skulle jag fått spunk!  Nåja, det var bara att vända hemåt igen, och äntligen komma sig in i lägenheten :)
 
Hundarna ligger utslagna och tar igen sig, själv laddar jag för tvättstugan.  
 
Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0