Nu jädrar

Nu ska jag ta ut hundarna på kvällspink, sedan kryper vi isäng. Den här dagen är över, Meniére är utkörd ...nu känns det som att det bara kan bli bättre :)  Allt sjukt, tungt och svårt ligger bakom mig :)  
 
Jag är, har alltid varit i grunden, en positiv människa ..... men gud förlåt mig om jag i slutet låtit negativ. Det finns en gräns, även för mig. Tycker ändå att jag lyckats hålla en positiv ton, och hittat guldkornen i varje dag, trots att det stormat. 
 
Tro aldrig att jag befunnit mig i läget att jag gett upp, även om jag legat nere för räkning. Innan du räknat till 3 är jag uppe igen. Så, du som tror, och hoppas, att du sänkt mig ..... Tänk igen. Äjnt gånna häppen som Hannah säger :)
 
Nu ska jag ta ut hundarna som sagt .... sedan är det kväll här. I morgon är en ny dag .... Nu kör vi :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0