Påsklördag

Sömntablett igårkväll gjorde att jag sovit till kl 7 i morse. DET var skönt, och välbehövligt.  Står i mitt lilla kontor och dricker kaffe .... en tår till och sen ska jag väcka hundarna.    Mitt på dagen ska jag dra in till stan och luncha med Hannah, sen tar jag med Milo hit. Hannah jobbar i Burträsk i helgen, och Robban är borta på jobb han åxå. 
 
Hannah, min dataräddare, har fixat fram en annan bärbar dator till mig, så jag kan packa bort den här stora oxen som är på gränsen till att krascha hela tiden. Ska bli skönt att få en nättare modell, med mindre skärm, igen. Den ska visst vara i sådant skick att man inte behöver ha i laddkabeln jämt, så det BLIR ju en bärbar på riktigt :)   Får ju även rulla ihop nätverkskabeln som ligger tvärsöver hela rummet, det ska åxå bli skönt. 
 
Nu har jag druckit upp kaffet, så nu ska jag hänga bort morgonrocken, klä på mig och väcka hundarna. Det är inte full sol ute, men det känns som att den här dagen kan bli bra. 
 
Ha en skön påsklördag, och fyll den med nåt värt!
 
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0