Söndag förmiddag

Det har regnat inatt, och var 5 plus när vi gick på morgonpromenad här i paradiset. Efter promenaden blev det en kvart på löpbandet, sedan frukost. Nu ska jag duscha och sedan åka och jobba några timmar. 
 
Där kom bilden på gårdagens middag :)
 
För exakt ett år sedan skrev jag följande mening: 
 
"Och hörrni .... Paradiset, det har jag i  fickan, så det följer med MIG!!"
 

Tänk så rätt jag hade :)
 
Svårt att gissa vad det ska bli för väder senare idag. Lite grå moln, som dammtussar ungefär, smyger runt däruppe på himlen, får se vad det blir av det. Börjar det regna så fortsätter jag träna hundarna inomhus var för sig. Har ni sett det där filmklippen på hunden som går mot en boll, och ägaren får hunden att gå några steg mot, sedan stå stilla, för att senare på kommando backa några steg, gå fram igen, stanna osv. DET har jag börjat träna Kelly i :)  Superkul :)  Spelar väl in resultatet vad det lider :)
 
Nä, dags att hoppa i duschen . Ha en Skön Söndag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0