Söndagkväll

Haft en fantastisk dag!    Efter morgonpromenad och frukost
Åkte jag iväg för att jobba. Det gick finfint :)  Efter jobbet gick jag ut med hundarna, åt lite snabbt, och sen kom Tony och lämnade DW-selarna till Milo, Molly/Kelly :)  De blev hur fina som helst :)
 
 
 
 
Efter det blev det till att förbereda för vardagslydnadskursen jag drog igång idag :)
 
Sen, efter kursen, blev det en kort runda med hundarna, och nu är det kväll. I morgon börjar jag inte förrän kl 13. Min kontorskollega Carina har fått ryggskott! Stackarn!     Före jobbet ska jag återlämna Milo och åka på Järnia och köpa kätting :)
 
Hoppas du åxå haft en Bra dag :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0