Tror knappt det är sant!

Det är klarblå himmel även idag!
 
Nu behövs det nog vatten från skyarna. Rätt så många gräsbränder har det varit redan, och har det inte regnat till sista april, kan det sluta med katastrof.  Men .... önska regn, det är något som bara bönder får göra tror jag  ... fniss. Att önska att det inte ska bli så himla varmt, får man absolut inte heller göra. Men, jag önskar det ändå - att det inte blir så himla varmt :)   Sol får det gärna vara, men det behöver väl inte bli så helvetiskt många grader!
 
Idag ska jag småstäda lite .... finns inte så  mycket att städa faktiskt, men torka golven och byta rent i sängen. 
 
I övrigt har jag inget planerat, mer än hundpromenader förstås :)
 
Som sagt, klarblått även idag :)
 
Gomorron!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0