Vad skulle DU göra?

Om du frågat mig för en vecka sedan, hur jag skulle reagerat om nån tar stryptag på mig, skulle jag förmodligen svarat: Gud, jag skulle slå vederbörande i ansiktet, knäat i skrevet, sparkat i benet el. dyl.   Hur reagerade jag när det verkligen hände?   Jag gjorde INGENTING. Armarna hängde som blytyngder utefter kroppen i flera sekunder innan jag fick upp dem, munnen var knäpptyst ....   
 
Det har varit fantastiskt väder idag, men min dröm och plan om att promenera minst nån mil, den sprack. Fanns ingen kraft i kroppen. Hoppas på att den återvänt tills i morgon.  
 
 
Nu blir det let´s dance. Det spritter inte i Mina ben, men kan ju vara upplyftande att se andras dans. 
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Karin E

Än en gång skriver och beskriver du din känsla och det du varit med om så bra. Måste ha varit fruktansvärt. Hoppas att skrivandet kan vara en av alla vägar för dig att komma tillbaka, från frossa och orkeslöshet.
Du har än en gång råkat ut för en riktig dåre. Usch och fy.
Tänker på dig, styrkekramar ❤️

2014-04-19 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0