1:a Februari

Det är lördag morgon, den 1:a februari. Jag hade kanske balkongdörren öppen lite väl mycket inatt, det är inte varmt här inne precis :)  Men, med morgonrock och tjocksockar känns det bra ändå :)
 
Första koppen rykande varmt kaffe står här bredvid mig. hundarna ligger under täcket än 
 
Efter kaffet blir det en morgonpromenad, ska även gå förbi och sätta i motorvärmaren. Jag ska åka in till stan en sväng, och återlämna lille Gullefjun, Eftersom det är Lördag, så är det ju även städdag. Har väl inte så mycket att städa precis, men köra runt med dammsugaren, och torka golven ska jag i alla fall göra :)
 
Å gud vilken god middag jag åt igår förresten. En vegburgare som smakade ljuvligt :)  En rejäl skopa räksallad, lite sallad, gurka och lök .... mums
 
 
Hörrni, det här med att ångra. Att ångra saker man gjort, att ångra det man INTE gjorde, att ångra helt enkelt. Igår gjorde jag något som jag ångrar att jag gjorde, och jag ångrar att jag inte gjorde på ett annat sätt istället. 
 
Men, nu är det en ny dag, och den här dagen ska jag fylla med värda grejer :)  Gör det Du åxå vettja :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0