Är det för sent?

Oj .... hann jag inte säga det där jag hade tänkt säga?
 
Jomen, hen VISSTE nog vad jag kände ..... fastän jag aldrig sagt det rakt ut. 
 
Men ... Nej! Är Hen borta???  Jag  HANN inte säga vad jag kände och tyckte!!!
 
Känns det igen? 
 
Nu ikväll har jag fått mig en tankeställare. Tänk om en kär vän plötsligt försvann i en olycka. Hur skulle det kännas? Allvarligt? Har jag talat om för min vän hur jag tyckte och tänkte ? Har jag verkligen berättat hur Kär vän hen var? 
 
 
Jag hoppas att mina vänner Vet vad jag känner för dem, och jag tror att jag vet vad de känner för mig :)
 
Ikväll blev det tacos till middag :)  Det var supergott!
 
I övrigt har vi tagit det piano här. Den där ölen som syns på bilden ovan, orkade jag aldrig få i mig förresten. fniss
 
Strax ska jag gå ut med hundarna på kvällsrunda, sen är det nog bara att krypa isäng. Jag ska gå förbi parkeringen och sätta i motorvärmaren, för i morgon, då jävlar ska inget kunna stoppa oss, DÅ SKA vi till ridhuset jag och hundarna :) :) :) 
 
Jag har haft en härlig dag :)  Jag har träffat både Hannah och Pernilla, jag har promenerat med hundarna, ätit gott, inte slagit sönder något, inte förstört något ..... ja ... jag har helt enkelt lycktas Bra idag :) :) :) 
 
Hoppas att Du åxå haft en bra dag, och att du fyllt den med värda grejer!
 
Gokväll
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0