Kan man?

Kan man kalla det sovmorgon när man, fövisso kliver upp 9.30, men knappt har sovit överhuvudtaget?
Jag har inte haft hjärtat i halsgropen, men lungorna ända upp i munnen. Herregud vad jag har hostat!
 
Idag har jag bokat tvättstugan, men får se om jag måste byta tid. Jag ska ta bussen in till stan och träffa bästisen Annica. Ska även försöka skriva mer på materialet jag ska använda på vardagslydnadskursen. Det gamla materialet jag använt förut, försvann vid flytten, och eftersom jag bytt dator, så hade jag inget kvar på datorn heller. Nåja, jag skriver något som blir Ännu bättre tror jag :)   Kursen som startar den 27/4 är full och jag planerar att starta ytterligare en när den är slut. Jag ska INTE köra två kurser parallelt någon mer gång. Det blir inte bra. 
 
Nä, om man skulle peta i sig en halstablett och snyta näsan, sen dra igång dagen!   :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0