Laddad i alla fall

Jahapp! När jag tog ut hundarna för morgonrundan, gick vi förbi bilen och skulle sätta i motorvärmaren. Vad händer! - Jo, direkt jag sätter i kontakten i stolpen, så slår säkringen ifrån. Men vafan är det NU då!!??   Ja, det var inget annat att göra än att strunta i alltihop och gå upp med hundarna. Nu har de ätit, jag ska åxå trycka i mig nåt, och sen får vi väl se om bilen startar fastän motorvärmaren inte varit ikopplad.   Borde väl nästan göra det när batteriet är fulladdat, men man vet aldrig  ..... fniss ....   alltid ska det vara NÅT med bilen tydligen .... 
 
I övrigt känns allt bra :) :) :) 
 
Nä, äta lite, sen packa in hundarna och väskan i bilen och hoppas på det bästa :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0