Om jag bara orkade

Om jag bara orkade, så skulle jag gå isäng. Herregud så slut jag är. Måste samla ihop mig för att kravla mig ut med hundarna först. Min tanke var att ta en dusch innan jag kryper isäng, men det får vi se hur det blir med det. Nu vet jag ju åxå att när jag kommer ut med hundarna så piggnar jag till, så man vet aldrig. Egentligen är jag lite sur på grannen, så jag har lust att duscha med jättehård stråle mot väggen jättelänge .... men det tror jag att jag måste ta någon annan kväll. Känner mig nöjd med att jag hostat rakt i väggen hela nätter under en veckas tid. Det borde ju åxå ha hörts .... 
 
Hahahahahahahahahahahahaha
 
Nä hörrni, roligare än så blir jag nog inte ikväll, så det är lika bra jag stänger ner. Tänker ett par varv till på den som kapade mitt facebookkonto. Gissar att tanken var att försöka lura mina vänner till att sätta in pengar på dennes konto, men varför radera en massa av mina inlägg och foton?   Nåja, har skrivit om idioter tidigare, och den här människan passar nog under den rubriken. 
 
Det blev i alla fall ugnstillagad rödspätta med räksås och blomkålsmos till middag. Supersupergott!
 
Nä gud ... nu måste jag skrapa ihop mig och gå ut. För er som orkar vara uppe ett tag till: Ha en bra fortsättning på kvällen! Hoppas dagen varit Bra!  MIN dag har varit jättebra, och jag är så sanslöst nöjd. Nöjd och glad över att jag kunde ställa upp för min kontorskollega, nöjd och glad över den film som gjorts där jag har huvudrollen, nöjd och glad över att  jag känt mig riktigt pigg idag :)  Alltså, svimmelfri :)  Hostig och snorig, det är en helt annan sak, men svimmelfri - det är Lycka ! :)
 
Vore bra om jag nu även blev svammelfri :)
 
Sov gott, och hörrni, var noga med att byta lösenord då och då, till alla ställen som kräver lösenord!!!!!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0