skitsnack

Det går ner för varje dag. Igår var det i alla fall 11% Nu är det bara ynka 4% . Alltså, kapaciteten på datorbatteriet. Laddarkabeln är väck och livet håller på att rinna ur datorn. Bäst skriva så snabbt som möjligt :)
 
I morgon ska jag ta med mig kabeln ner på Clas Olssons och få tag på en ny. :)
 
Ok. Nu har det hänt en del här under pausen. Nu är det nere på 3 %  så jag gissar att jag måste rappa på här. En vän ringde nyss, och jag blev jätteglad. Det visar sig att den här vännen inte alls sagt saker till fd arbetsgivaren, som fd arbetsgivaren påstår. Skönt att få den bekräftelsen faktiskt, även om jag själv vet vad jag sagt och inte. 
 
För övrigt har jag haft andra väldigt givande samtal nu i afton, som fyller mig med lycka och tillförsikt inför framtiden! Detta sammantaget med bla det här med hundkurserna gör att allt ser förbaskat ljust ut :) :) :) :)   Vännerna är fortfarande vänner :)  DET är vad som känns allra Bäst :) :) :) 
 
Nu ska jag ta ut hundarna igen. Efter jobbet blev det en 45 minuters promenad, men nu känner jag för en minst lika lång :)   pumpat näsan med nässpray, tagit två rejäla klunkar hostmedicin .... nu KÖR vi :) :) :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0