Söndagkväll

Dags att knyta ihop söndagen .... som inte riktigt blev som jag tänkt mig. Fasen ... jag skulle ju på ridhuset och träna hundarna!!!!!
 
Packade in hundarna och träningsväskan med koner, apportbock, klicker, target, vattenflaska och korvbitar i bilen. Startade bilen? - Nej. 
 
Men SUCK !!!!  
 
Upp med hundar och väska igen. Djupandas. När frustrationen gått över, faktiskt fnissa lite. Biljävel, du driver mig till vansinne !!! Vad är det FRÅGAN om??  
 
Nåja. Har efter konsultation med storebror, åtminstone utrett och analyserat att det är nåt fel på motorvärmarkabeln. Så, jag ska köpa en ny sådan. Ska ringa El å Diesel i morgon och höra med dem om de snabbt kan kolla om glödstiften är dåliga. SEN kan väl inget gå fel :) :) :)     
 
Må vara att bilen inte startar då och då, men varför på söndagar? För i helvete, jag har ju betalat för att vara på ridhuset och träna hundarna! 
 
Nåja. Jag förväntar mig att problemet ska vara löst till nästa helg :)   Fniss
 
Schemat blev lite annars än jag hade planerat, vilket ju inte är särskilt ovanligt .... men jag känner mig rätt så flexibel vid det här laget :)
 
Tog en lång solopromenad med Paddy mitt på dagen. 
Sedan la jag ner lite krut på att träna Kelly inomhus. Molly mysgurka fick en lugn dag i soffan, vilket hon verkade väldigt nöjd med :)  
 
Middagen - fantastiskt god! - veg. schnitzel m stekt aubergine ! 
 
jävulskt gott! 
 
Nu ska jag ta ut hundarna på kvällsrundan, sedan är det gonatt härifrån Paradiset. Hoppas du haft en Bra Söndag, och att du fyllt den med nåt värt :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0