Upp och Hoppa

morgon redan. Kvällen gick så snabbt igår så jag hann knappt med. Natten har varit hyfsat bra faktiskt. Hostade mig galen där vid 3-snåret, men i övrigt har jag sovit :)
 
Jag fortsätter att faschineras av människor och deras beteende. Ibland går det inte ens att hitta en rimlig förklaring till hur en del tänker. Vissa går ju faktiskt att, åtmnstone ha någon form av förståelse för, även om man inte håller med, eller tycker att beteendet är speciellt vettigt, men ibland går man faktiskt bet. 
 
Klockan tickar snabbt såhär på morgonen. Bäst jag tar itu med morgonbestyren så att jag inte hamnar i stress innan jag ska på jobbet :)
 
Jo just ja, jag åt ju så himla gott igår till middag - Vegetarisk korv stroganoff med blomkålsris :)
  
Nä, nu är det dags att sätta in veven i ryggen och dra upp. Ha en bra dag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0