Någonstans i Mitten

Jahapp. 15:de Januari. Mitten av månaden. Klockan är 4.15 och jag är trött.  Idag är det inte lika kallt, bara -16, så jag hinner nog lite längre med hundarna innan de vill hem igen. Jag har druckit mina tre koppar och har ingen anledning längre till att inte klä på mig, väcka hundarna och gå ut. Det går lite segt bara. Det känns Bra att det bara är i morgon jag ska upp lika tidigt igen, på fredag börjar jag inte förrän kl 8, så då blir det sovmorgon till kl 6. 
 
Bilen, som jag måste försöka få iväg på El å Diesel inne i stan, lär jag inte hinna få in i veckan. Ja, möjligtvis under helgen då, men eftersom det är rätt kallt, så hinner man väl halvt frysa ihjäl om man ska bogsera den. Nåja, det mesta brukar ju lösa sig, även då det gäller bilen, så jag gissar att det löser sig den här gången åxå :)
 
Nä, nu ska jag inte stå här och filosofera längre, nu ska jag gå morgonpromenad med hundarna. Ha en Bra Onsdag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0