Nähäpp!

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig .... idag heller .... fniss
 
Jag klev upp halv 8 i morse, för att sätta i motorvärmaren i bilen. Hundträning på ridhuset 10-12 ni vet.  Morgonkaffe, morgonpromenad, frukost, packa hundträningsväskan, klä på hundarna, packa in allt i bilen. Startar den? - NEJ !
 
Lasta ut hundarna, ta hundträningsväskan och hundarna och gå upp igen. Snopet! 
 
Jag får alltså ta bussen till jobbet idag. Ska låta motorvärmaren sitta i, sen blir det väl att ladda batteriet och hoppas på det bästa. Jag ska ju till Umeå i morgon afton, har tid 17.50 på Magnetröntgen. Måtte bilen ha piggnat till innan dess.
 
Nämän .... jag tar väl ut hundarna var för sig en stund då. Hinner åtminstone med Paddy och en till innan bussen går. Om en plan spricker, får man helt enkelt göra en Ny :)
 
.Förhoppningsvis tar jag mig till ridhuset NÄSTA söndag.
 
Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0