Spa

 
Jag har haft en underbar kväll. Jag styrde upp en spa-kväll här i mitt egna paradis :)
 
Tog en lång dusch, och sen blev det lite pyssel som att fila fötterna, och att smörja in kroppen med en underbar body-cream . Ja, kropps-kräm :)   den heter 417 och är flera år gammal .... konstigt nog har den inte härsknat. Man kan ju undra vad den innehåller .... fniss ... men den luktar helt gudomligt, och huden blir len som en barnrumpas. Varför jag haft den så länge, är för att jag varit så rädd om den :)
 
Hundarna har fått ytterligare fläskben att tugga på, så de har haft fullt upp att göra, medans jag pysslat med mina spa-sysslor :)   Jag ska byta rent i sängen nu. Gjorde inte det igårkväll, av den anledningen att jag var spy-trött. Nu känns det ljuvligt att få krypa ner i manglade sängkläder, balkongdörren öppen .... aahhhhh !!!! 
 
Men, först ska jag gå ut med hundarna :)
 
I morgon ska jag bogsera bilen till verkstan, och sen jobba några timmar :)  
 
Ni som orkar, och ska vara uppe längre ikväll - Ha en fortsatt Bra kväll! Ni andra, som lixom jag, ska börja knyta ihop dagen - Gonatt och Sov Gott! Hoppas att ni lyckats fylla dagen  med nåt värt :)
 
Gokväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0