Tidigt upp, tidigt isäng.

Klockan är snart 20.30 och jag ska strax göra kväll. Jag kände av yrseln för ett par timmar sedan, så jag tror att det är en bra idé att gå isäng faktiskt. Eftersom hundarna ska ut såpass tidigt i morgon, så kommer det att gå bra, de håller sig. 
 
Jag har språkat med Hannah idag <3 Både i morse kring kl 4, och nu i afton. Dessvärre har både hon och Robban legat en hel dag pga matförgiftning, men det låter som att de är hyfsat på benen igen. De skulle åka iväg på WalMart när vi pratades vid :)  
 
Tänkte på en sak. Jag får ofta frågan: Är du ALLTID glad?
- Nej, inte alltid, men oftast :)    Alltid finns det NÅT att vara glad över, och då är det lika bra att vara just - Glad :)
 
Nu känner jag mig glad över att få gå isäng faktiskt :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0