Torsdag morgon

Igårkväll gick jag och la mig kl 20.00  Kl 22.35 vaknade jag första gången, sen kl 2.20, men i övrigt har jag sovit. Trött idag ändå. Ska bli skönt att inte måsta upp den här tiden i morgon faktiskt. I morgon ska jag vara i Skråmträsk och dema :)  Det ska bli kul!
 
Idag efter jobbet, ska jag åka förbi på El å Diesel så att de kollar bilbatteriet. Igårkväll, när jag laddat batteriet, och haft i motorvärmaren, då startade den. Man ska ju inte behöva ladda batteriet varje dag känns det som. Då är det nåt som är fel. 
 
Varit ute med hundarna, även om det finns de som hellre slipper 
 
Det blev inget morgonkaffe idag. Jag var helt enkelt inte kaffesugen. Nu är det strax dags att åka iväg. Ha en bra dag, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0