Badväder

Var in på den här bloggen och kollade hur mycket jag badade förra sommaren :)   Jag tror jag doppade mig en enda gång då, jag simmade då inget. Jag har hittills i år badat mer än jag tidigare gjort någonsin :)
 
Igår kring 18 gick jag ner och simmade och plaskade en timme. Det var så magiskt skönt! Det blir nog repris i afton. Det är ju fantastiskt att bo såpass nära bryggan där man kan gå ner i vattnet. Jag går bara över gräsmattan, genom gångtunneln, över järnvägen, så är jag där. En minuts promenad, om ens det. 
 
Idag ska jag på loppis och försöka hitta nå kul grejer att ha på balkongen :)
 
Ha en bra dag hörru, och Du ..... Fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0