anonym ilska

Jag möter en del ilska i (anonyma) kommentarer jag får. Så länge du är anonym, tar jag dig absolut inte på allvar, och ser inte någon anledning till att överhuvudtaget bry mig så mycket om det du skriver :)  En människa som inte står för sina åsikter och uttalanden, ger jag inte ett vitten för :)
 
Torsdag börjar ticka mot kväll. Jag har helg och är ledig i morgon och på lördag.  Morgondagen bjuder på tjejkväll i lusthuset, och jag längtar :)
 
Nu blir det en härlig kvällspromenad med hundarna. Det har varit många moln på himlen, men solen har lyckats hitta vägar förbi dessa moln. Det är precis som livet självt - solen hittar alltid vägar förbi det onda :)
 
Ha en härlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0