Åh, TACK !!!!

Återigen en helt underbar dag :)    Super-superkul på jobbet, som vanligt. ÅH va jag trivs! Har jag berättat för er förut att jag har TUR som en TOK?! :)  Tänk så många saker som lixom bara .... faller på plats. Är det ödet? Turen?  Jag tror att det är Tur. JAG har TUR :)
 
Efter min fina dag på jobbet, åkte jag hem. Solen strålade, jag är helt pigg .... så himla härligt!   Gick bara upp och hämtade hundarna, sen gick vi en promenad på drygt 1.5 timmar. Ingen powerwalk .... inga svettdroppar .... bara helt underbar promenad :)  Ingen jacka ... inga vantar ..... Helt suveränt!
 
Vet ni vad jag fick på posten idag?
Hahaha, helt otroligt skoj!
 
För ett bra tag sedan, var väl precis efter nyår, skrev Trissan (hon är styrelsemedlem i ADA därifrån jag tagit Paddy och Molly, samt min vän på facebook) på sin logg: Skriv att du är med, så ger jag dig en överraskning under året. 
 
Jag hade helt glömt bort det där ... jag skrev ju : Jag är med :)    Tanken är sedan att man lägger upp det i sin egen logg att man erbjuder andra att skriva: jag är med .... på så sätt så sprider man glädje och överraskningar :) Det kan vara vad som helst man skickar. 
 
Trissan skickade mig en bok :) Jag blev så himla glad! Åh vilken överraskning!    
 
Tränat hundarna en liten stund, med beoning på liten. Sen kröp vi ihop i soffan och kollade på tv :)   Till middag blev det fisk
 
Strax dax att gå ut på kvällsrunda, och med glädje ser jag tillbaka på den här soliga dagen :)  Åh vilken Dag! 
 
Tack!!!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0