Blod, svett och Tårar

Nåja, minus blod och tårar  :)
 
Jag har haft en superhärlig lördag! Det har ju varit sol, men det har blåst så sjukt mycket, så det blev inte de där långa angenäma promenaderna som man hoppats på. Nåja, man kan inte få allt :)
 
Lille Milo är här, och efter div. promenader så har vi tagit det lugnt ... kan knappast kalla städningen i min supersöta lilla lägenhet direkt krävande. Lugnt, FÖRUTOM under en kvart !
 
Att ha gått upp 10 kg i vikt, knappt tränat nåt på snart ett år, och inte sprungit många meter på samma tid, det ger vissa konsekvenser. En kvart på löpbandet, som förvisso innehar en lutning (som inte går att ta bort) var fullt tillräckligt. Nu är det en mödosam väg tillbaka till den känslan att en mils löpning är meditation. 
 
I morgon ska jag jobba, och inatt kan jag nog inte ha balkongdörren öppen, då blåser den väl bort! 
 
Till middag blev det en supergod vegetarisk historia som jag gjorde i ugnen :)
 
 
Vi kom nyss in från kvällsrundan. Nu blir det gonatt här i mitt eget lilla paradis :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0