Filmtajm

Bilen startade inte, så jag fick ta bussen. Skulle vara smidigt om den ville starta inatt, när jag ska börja jobba kl 02. Gör den inte det, måste de komma från jobbet och hämta mig. Skulle vara drygt. 
 
Nåja, jobbat några timmar och varit ute med hundarna. Jag har tänkt lägga mig och sova snart faktiskt, kliva upp kring 22 och ta ut hundarna. 
 
Nu har filmen kommit. Oj va tjejerna gjort ett kanonjobb! Man skulle ha agerat med en soppåse över huvudet, men det är ju för sent nu ... .fniss
 
 
 
Goafton/Gokväll/Gonatt

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det har verkligen gjort en jätte bra film!

2014-03-04 @ 12:40:08
Postat av: Felicia

Jättestarkt gjort av dig "mostra"!!! Du är min idol som inte gav upp då och aldrig ger upp nu heller! KRAM på dig!

Svar: Åh, KRAAAM Flisan, och TACK för dina ord!!! <3
Maria Tafvelin

2014-03-04 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0