God Morgon Söndag :)

Trivsamt att titta på Vasaloppet, men de hade ju gärna få åka i solsken. Under några års tid, satt jag på spinningcykeln under vasaloppet, nästa år är mitt mål att jag ska stå på löpbandet istället :)   Ska hämta det gå/löpband jag köpt på en facebook-grupp, som lillebror hämtade hem åt mig. 
 
Står och dricker kaffe, ska strax ut med hundarna och sätta i motorvärmaren. Jag hoppar över hundträningen på ridhuset idag. Kände att det blir för  mycket om jag både ska göra det, och åka till lillebror, efter gårdagen. Det är nog läge att vila så mycket som möjligt inför tisdagen. I morgon lär blir en otroligt hektisk dag på kontoret, och på tisdag morgon ska jag börja jobba kl 02.00 och DEN dagen har jag förstått, är nära nog omänsklig :)  Spännande :)
 
Skallen känns rätt så rensad och tom, vilket känns skönt. Ska ta ut hundarna på morgonrundan nu. Ha en skön Söndag !
Gomorron
 

Kommentarer
Postat av: Tina Tafvelin

Vad vare för nått ni gjorde när ni satt på spinningcykeln hela loppet? Fubderar om man skull kopiera det till nästa år å dra igång nått här o norsjö :)

2014-03-02 @ 09:33:54
URL: http://tafvelin.blogg.se
Postat av: Maria

Tina, vi spinnade :) Två år var jag "bara" deltagare, men två år var jag både deltagare och instruktör. Vi var 4 instruktörer som bytte av varandra, körde en timme var, sedan satt man ute bland de andra resten av loppet. 4 rätt så tuffa pass hade vi, och höll på från start tills den förste gick i mål. Tittade på tvn samtidigt, hade spurtpriser på de ställen där skidåkarna har det :)

2014-03-02 @ 09:39:15
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se
Postat av: Tina Tafvelin

Så deltagarna var med i 4 timmar eller? :) rätt så lör måst man ha blive iaf ^^

Svar: Svaret är Ja på båda frågorna. Eller, det beror ju på hur lång tid det tar för vinnaren på skidor. Kan ju bli 5 timmar åxå :)
Maria Tafvelin

2014-03-02 @ 09:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0