Gomorron Gomorron! :)

Då var det dags för en ny dag, och en ny vecka :)    Var ju så trött igårkväll så jag visste inte riktigt hur jag skulle få de sista timmarna att gå innan jag kunde gå ut med hundarna och sedan krypa isäng. Visst är det då typisikt att det blir full turbulens i den hundsöksgrupp jag är med, så jag blev vaken till nästan 23 lika förbaskat! Fniss
 
Nu står jag och dricker kaffe, ska bara svälja ett par klunkar till, sen ska jag ta ut hundarna. Började fundera om inte dörrsidan och handtaget ska börja dyka upp snart .... men nu undrar jag om jag ens fick iväg beställningen ordentligt. Minns ju så väl att jag såg summan å allt ....  men kanhända jag missade nån detalj i själva slutförandet, för annars borde de ju kommit tycker jag. Förbannat åxå. 
 
Nåja, kanske är lika bra att avvakta ett tag .... vet ju inte hur min bil mår i övrigt, så det kanske bara blir en onödig utgift .... fniss
 
Nä, nu måste jag rotera. Bussen går 7.13 och man vill ju inte chansa .... den KAN ju vara i tid :)
 
Ha en härlig dag! Hoppas det blir sol !
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0