Härliga Lördag !!!!

Lördagen tickar mot sitt slut, och jag är så himla nöjd med den här dagen!!!   Jag har fått umgås med Hannah och Pernilla, och det har varit det bästa av allt :)    
 
Till middag blev det den oxfilé som Pernilla gav mig 
 
Jag fick frågan om jag börjat äta kött igen.   Eh ... ja .... Jo det har jag :)  Fast ... skulle jag inte fått köttbiten i gåva, skulle jag nog inte ätit kött ikväll :)    Som jag sagt tidigare, jag äter gärna vegetariskt, men jag är inte vegetarian :)  Jag äter precis vad jag vill, och jag blandar hej vilt :) Vegetariskt blir alltid bra .... med kött kan man misslyckas katastrofalt ... fniss  DET är skillnaden :)    Ja, inte BARA det förstås.
 
Ikväll har jag inte varit ensam minsann. Björn har varit här, the commitments, Magnus, Tomas, Janis, Eva cassidy, Nadja Strandberg  .... ja herregud vilket gäng vi har varit :)    Nu är det dock dags att göra kväll här i paradiset. Hur kul jag än haft ikväll, så känner jag att jag är trött, och att det är dags att knyta ihop den här härliga dagen. snacka om att ha fyllt dagen med nåt värt !
 
Som sagt ... jag är så himla nöjd med den här dagen, lägger mig återigen med ett leende på läpparna, med hundarna nära. Herregud vad jag har det bra!   Jo, jag vet att jag sagt det tidigare, men det tål att upprepas. 
 
Hoppas Du fått ha en bra dag åxå, och att du lyckats göra bra val, samt kunnat fylla din dag med värda grejer. 
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0