Helg!

Härligt Kul dag på jobbet :)    Som vanligt alltså  :)      Återlämnade lille Milo före jobbet, åkte och ombesiktade plåtNiklas direkt efter jobbet, sen hem och ta en kort sväng med hundarna. Lätt snöfall och kallt .... eller, jag vet inte hur kallt det var egentligen, men jag är frusen. 
 
Nu håller jag på att torka kycklinghjärtan i ugnen igen. Det blir rätt mycket små bitar att torka av ett halvt kg kycklinghjärtan. Billigt hundgodis kan jag säga. Ja, inte bara hundarna tycker  om det ... fniss ... det är faktiskt jättegott :) Sen ska jag torka ett halvkilo lever åxå, som jag köpte billigt pga kort datum. Sen är det fram med pilatesbollen igen :)
 
Jag hörde just att de ska ta upp fenomenet "Troll" på tvn, hörde nyss en trailer om det .... men hörde inte NÄR !! Det vill jag inte missa! 
 
Troll, är ju människor som på ett maniskt vis skickar anonyma meddelanden till andra över nätet, har ni läst den här artikeln på Expressen?
 
http://www.expressen.se/nyheter/bevisat-nattroll-ar-hemska-manniskor/ 
 
Jag har ju, som ni vet, fått motta en del anonyma kommentarer här på bloggen, har inte publicerat alla men en del. Ja, att de människorna är sjuka på något sätt, det är inte så svårt att räkna ut. Att de är hemska åxå, är lika lätt att se. 
 
Nåja, jag ska ta reda på när det går på tv, för det vill jag se :)
 
Nu ska jag skära lite mer kycklinghjärta att stoppa in i ugnen, sen börjar det vara dags för en runda med hundarna igen. Hoppas du har en Bra dag!
 
Tjing så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0