Hips vips Lördag eftermiddag :)

Oj vad vi sjåat med städning idag jag och Hannah. Pernilla och Mattias fick koncentrera sig på att flytta klart, då det var rätt mycket kvar i lägenheten ändå. Tänk att det alltid är så när man tror att man faktiskt flyttat allt .... då är det MINST två lass kvar :)  Men, nu är det städat och klart, nycklarna ska lämnas i morgon. 
 
 
 
Pernilla och Matte bjöd på lunch, det fick bli pizza :)  Inte ofta man äter det nuförtiden, det var riktigt gott!   Till middag blir det oxfilé  :)   Fick den av Pernilla, då hon städade ur frysen och hittade den. Som ett Tack för hjälpen :)   (Avdelningen Tur som en tok)  :)
 
Lille Milo följde mig hem idag, då Hannah och Robban ska bort. Lille gubben med lilla tratten. Ska trimma pälsen och klippa klorna på honom nu i afton. I övrigt blir det en lugn kväll. Få se om jag hinner träna hundarna på ridhuset i morgon, men tror det. Ska jobba åxå, men det borde gå få ihop ändå :)
 
Nä, nu ska jag krypa ihop i soffan och klappa hundarna :)
 
Tjing så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0