Knyta en Knut

Dagen tickar mot sitt slut, så åxå min ork :)   
 
Bilen skramlade igång som en kurrande liten katt i morse, så dagen började verkligen kanonbra :)  Eller, dagen började ju bra redan INNAN det
Lite kallt när man vant sig vid plusgrader, men det var skönt ute. 
 
Efter jobbet drog jag iväg till Hannah, där jag bjöds på lunch. Stannade dock inte länge, utan åt upp maten och åkte sedan hemåt för att gå ut med hundarna. Underbart väder, underbar promenad :)  
 
Efter promenaden fick hundarna träna balans på pilatesbollen en stund. De är superduktiga :)    
 
Jag har torkat kycklinghjärta i ugnen och småfipplat lite, men inga stora åthävor. Nu börjar det vara dags för kvällsrunda med hundarna, sen ska jag krypa isäng. En Bra dag är slut. En Bra dag, utan att vara överdriven på något sätt. Skönt!

 

 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0