Konsekvenser av sina beslut

Jag är fortfarande helt fashinerad över att det bara var att se till att stick-kontakten stoppas in åt rätt håll, för att motorvärmaren ska funka utan att jordfelsbrytaren slår till :) 
 
Jag är helt och fullständigt slut. Det var rätt så hektiskt på ICA Maxi idag, och jag fick verkligen ta konsekvenserna av ett val jag gjorde i morse. Jag tog klackestövlarna !!!    Jag har helt legat av mig tydligen, för när jag jobbade på Westmans, sprang jag ju i klackeskor varje dag utan problem. Borde kanske tagit i beaktning att det är nästan ett helt år sedan, och att jag inte använt klackeskor sen dess. Nåja, gjort är gjort ... det är bara att gilla läget. Jag grunnar över ifall jag ska ta ett varmt fotbad, eller stoppa in fötterna i frysen. Nåt av det, men har inte beslutat ännu vad det blir. 
 
Jag hade ju tänkt svänga förbi och spana in Pernilla och Mattias nya lgh, och provade ringa Pernilla när jag slutade jobba, men fick inget svar. Jag hade tänkt säga: Jag kan inte komma idag, det går inte - jag måste HEM. Då hon inte svarade kom jag ihåg att hon ju skulle på hockey. 
 
Sorry hundarna, men promenaden blev inte ens en promenad när jag kom hem. Det blev inte ens en pro. En kort stund ute på gården var allt som erbjöds i afton. 
 
Grävde runt i frysen för att hitta på nåt att äta. Orkade inte handla .... hittade en köttbit, så ikväll blir det kött. Har petat in det i ugnen. 
 
Nu ska jag sjunka ner i soffan och kasta upp fötterna.   Innan ni gör nåt korkat, betänk att det alltid blir konsekvenser ;)
 
Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0