Kycklinghjärta

Onsdag kväll. Dags att ta ut hundarna och krypa isäng. Dagens hundträning på pilatesbollen, gick alldeles utmärkt :)
 Vet inte hur man gör för att dela filmklippen direkt från facebook, så det får vänta nån dag eller två :)   Nu är jag i det läget att jag ska ta ut hundarna på kvällsrundan, och sedan är det kväll här. 
 
Vågar du säga till mig hur du tänker?
Vågar du säga till mig vad du tycker?
 
Men gud va jag har fula ben! Oj va jag är tjock! Huvva vilken frisyr jag har! Fy fasen va stora fötter jag har!! ÅÅH så jävulskt okvinnliga händer jag har !!!!!  Men jisses va tunna läppar jag har!  Men NEJ, jag har så små bröst !!!   Psst, säg det inte till någon, men allt det där stämmer på Mig, plus lite fler saker som inte är så smickrande. 
 
Vem bryr sig?   VEM går runt och tänker på ovanstående hela dagarna? VEM orkar lägga ner engergi på att tänka på att JAG är tjock, har fula ben, stora fötter, okvinnliga händer, tunna läppar, små bröst ?? 
 
Nä precis, ingen bryr sig :)     
 
Jag är lycklig ändå, trots ovanstående, just därför att jag inte tror att det har någon avgörande betydelse överhuvudtaget. 
 
Däremot tror jag att hundarna bryr sig om att jag just ätit upp en hel del av deras godis - torkat kycklinghjärta. Fasen så gott !!!!
 
Gokväll
 
 
 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0