NÄhäpp

efter morgonpromenad och en stadig frukost - chiliconcarne som blev kvar sedan igår, lastade jag hundarna i bilen och åkte till ridhuset. Tog Kelly först, men när vi kom in så var hela ridplanen full med hästar. Vafalls? Vi har ju hyrt stället söndagar 10 -12. 
 
Nähäpp .... bara att lasta in Kelly i bilen och åka på jobbet istället. Det var ju snopet!
 
Jobbat klart och känner mig rätt så mör. Stannade ute på gården med hundarna en stund när jag kom hem, så de fick rejsa och söka godis. Nu blir det lite balansträning för dem :)  
 
Kvällen blir lugn. Det är fortfarande mulet, och det droppar fortfarande från taket.  
 
Milo skulle egentligen ha åkt hem idag, men han blir kvar tills i morgon. Jag skjutsar hem honom före jobbet i morgon bitti. 
 
Ha en fortsatt härlig dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0