När det är som ALLRA bäst :)

Hörrni, det här med Allra, som jag berättade om ..... det fortsatte idag. Fick ett mail av hon som lade på luren i örat på mig. Hon skrev att hon inte alls lade på luren, men att hon inte hade fått förklara. 
 
Jag svarade att det var ju märkligt, och att jag tolkade det som att hon lade på, då det började spela musik i luren, och att ingen svarade när jag ropade Hallå. Tillade åxå att jag däremot fick hjälp av hennes kollega, som inte kände sig nödgad att förklara något, utan sa direkt att hon skulle fixa det jag bad om. 
 
Fick då ytterligare ett svar, där hon skriver att , jo, hon hade på två sekunder hunnit berätta för sin kollega om mig, och att de kommit överrens om att jag inte gick att prata med, därför var kollegan medgörlig. 
 
Ok svarade jag. Jag går vidare med detta. 
 
Då ringde hon upp. Vad hon ville var ju uppenbart. hon ville INTE att jag skulle gå vidare med någon form av anmälan. Hon svamlade om både det ena och det andra. Då la jag på luren och skrev mail (kände att det var bäst att ha allt på pränt och inte bara i telefon)    Skrev vad jag tyckte om hennes bemötande, och att jag fortfarande tänker gå vidare. 
 
Då ringer hon IGEN och frågar hur de kan hjälpa mig?
- Med VAD frågar jag. 
- Ja, du är ju avslutad som kund, hur kan vi hjälpa dig Maria?
- Hur tänker du Nu, frågade jag. Hjälpa mig med vad?
- Ja, jag tänkte om du behöver hjälp med något som vi kan hjälpa dig med. 
 
Nej tack, svarade jag. Du är nog den sista som kan hjälpa mig. Jag kommer FORTFARANDE att gå vidare kring ditt bemötande.  
 
Herregud. 
 
Behöver jag säga att jag anmält till konsumentverket?
 
Nu ska jag ta ut hundarna, sen ska vi gå isäng här. En väldigt innehållsrik dag är slut :)   Helt underbart väder, en superkul dag på jobbet, Jag är Nöjd med dagen :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0