Sköna Lördag :)

Idag är det sol och blå himmel. Det var ju sol igår åxå, men idag blåser det utav bara rackarn, så det är lixom skönast att vara inomhus och titta ut :)
Står och dricker mitt morgonkaffe efter morgonpromenaden. Jag började med att gå nere vid vattnet, men det blåste så jävulskt så jag bytte strategi och gick uppe på vägen istället. Mysigt det åxå :)  
 
Idag står städning på schemat, sen ska jag nog sätta om alla mina 5 blommor åxå .. fniss. Perfekt att ha en balkong där man kan hålla till.   Om en stund dyker Hannah och Robban upp med lille Milo. Han ska vara här tills i morgon. Honom måste man verkligen ha i koppel i den här blåsten, annars tar han väl vind och flyger bort. :)
 
Nä, dags att ta fram dammsugaren och sätta igång. Ha en Skön Lördag!  
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0