Starta idag?

-13 ute .... undra om bilen startar idag. Nu vill jag ha varmare så att jag kan lita på att bilen startar. Det här känns bedrövligt ... fniss
 
Igårkväll fick hundarna prova på lite balansträning på pilatesboll. Det gick överförväntan, och de betedde sig ungefär som jag gissade i förväg. Kelly jobbade först med frambenen på bollen, sedan hoppade hon upp försiktigt. Paddy vågade inte prova hoppa upp med bakbenen, och Molly, som hoppade upp på en gång, utan att ens begripa att det var en boll hon hoppade upp på. Hon steppade med alla fyra, och jag fick hålla ett stadigt tag om bollen. Fortsätter idag med balansträningen :)
 
Igår lagade jag vegetarisk biff stroganoff. Mums!
En del blir smått upprörda över, eller åtminstone irriterade över att många lägger upp foton på facebook, föreställande vad de äter, vilken bok de läser, hur det ser ut hemma osv.  Jag förstår inte riktigt vad de irriterar sig över egentligen. Om de inte vill se, kan de ju välja att plocka bort de vänner som envisas med att lägga upp just sådana bilder :)  
 
Nä, bäst jag väcker hundarna och går ut .... dagen har startat :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0