Tillräckligt frisk :)

Stundom förvånas jag över inlägg på facebook  :)   
 
Jag har till och med kommenterat dessa inlägg ibland ....   - Jag är på väg till akuten, det verkar inte bra, eller - jag är verkligen dålig, osv. 
 
Jag hävdar ju fortfarande att om man är pigg nog att uppdatera på facebook, så är det ingen större fara. Likväl som hundar inte kommer att tvärdö, ifall de äter och i övrigt inte är allmänpåverkade. Låter jag hård? - En del tycker nog det, och det får jag ta.   Jag känner ju bara själv - När Meniére kommer, så är det helt omöjligt att hålla på med facebook, sms, telefonsamtal, eller samtal överhuvudtaget, men när han släppt greppet, DÅ går det att kommunicera. När man mår bättre igen ....När det egentligen är över. Så är det förmodligen för andra åxå. När det är som VÄRST, då är facebook det sista man tänker på. Om det är det FÖRSTA man tänker på ..... så är nog den akuta sjukdomen mindre akut och facebookberoendet MER akut :)
 
Orkar du kommunicera via facebook .... då är du förmodligen helt ok :)
 
Jag har haft en underbart skön kväll, även om det inte blev nån spakväll. Det kanske blir i morgon - vem vet? Kanske blir en hel Spa-dag?! :)   Jag har, efter timmespromenad med Paddy och träning med Kelly och Molly ute på gården, varit i tvättstugan och härjat. Ni vet, manglat och haft det mysigt :)  Kollat på Lets dance och bara haft det bra. NU ska jag ta ut hundarna på kvällsrunda, bädda rent i sängen, gå isäng och sova gott :)   Öronpropparna in ikväll, då jag ju är ledig  i morgon åxå, och det är så himla skönt att få sova tills man vaknar av ... inuti lixom. Inte utanpåliggande ljud, utan inutiljudet som lite försiktigt säger .... ho ho ... vill du vakna nu?
 
Hoppas du haft en Bra dag och att du fyllt den med nåt värt :)
 
Gokväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0