Vad är det för dag, är det en vanlig dag?

 
Nä DET är ingen vanlig dag för Det är Paddys födelsedag, Hurra Hurra Hurra ! 
 
Idag fyller Paddy 5 år :)
Det ska vi fira genom att åka på ridhuset och träna, sedan ska hundarna få ett ben :)
 
Idag snöar det, fast om jag kollar på telefonens väderleksrapport så står det att det är 0 % risk för snö .... fniss  Undrar om Molly kommer att lägga in tvärniten när hon upptäcker att det är snö på marken igen. Förmodligen :)
 
Efter ridhuset ska jag åka upp på Solbacken en sväng, sedan blir det att jobba. Nya spännande saker på gång :)
 
Nu ska jag sätta lite fart här. Eftersom det försvann en timme medans jag sov, så får jag pinna på lite för att hamna i fas. Ha en Skön Söndag! Fyll den med nåt värt. Inatt försvann ju bara EN timme, Hips Vips kommer någon och knycker ALLA timmar. 
 
Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0