1:a Maj

Då var April månad slut, och Maj börjar. Idag ska jag åka till lillebror och uppvakta, både honom och Kevin. Kevin fyllde ju ett år för ett par veckor sedan, och Lillebror har varit nykter i 4 år idag. Det är åxå exakt två år sedan, just idag, som Daww kom flyttandes från Thailand med sin son, för att bo med lillebror :)   En dag smockfull med firande alltså :)
 
Jag vaknade kring 5, somnade om. Vaknade strax efter 6, somnade om .... vaknade av att Hannah ringde och väckte mig 8.15 :)  Nu står jag och dricker kaffe, ska strax gå ut med hundarna.
 
2 plusgrader och sol. Har sett på fejjan att det snöat ordentligt hos många igår och inatt. Det slapp vi :)
 
Nä, nu ska jag ta ut hundarna. Ha en Skön Första Maj!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0