Fortfarande något galet

Måndag morgon. Termometern står på nollan, och det är strålande sol :)   Min kontorskollega Carina är tillbaka, så jag jobbar förmiddag som vanligt. 
 
Det är fortfarande nåt galet här på bloggen. Nu när jag skulle logga in, så gick det inte. Fel lösenord stod det bara. Jag som gjort mig till och bytt och allting. Nä, det funkade inte. Fick återställa lösenordet, dvs skapa ytterligare ett.
 
Ett annat bekymmer är att den kommentar jag fick igår, och godkände, inte syns. Det står ju att jag har fått en kommentar, men den går inte att se.   Så, det är mycket som är galet med bloggen just nu. 
 
Det blev lite sent igår, så jag är lite trött idag. Ska skynda mig att dra i mig kaffet, så jag hinner lite längre på promenaden idag tänkte jag. Känns som att jag behöver det :)
 
Idag är det 9 år sedan mamma dog. Jag tänker på henne varje dag tror jag. Nån liten kort stund sådär ... 
 
Ha en Mysig Måndag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0