Fredag?

Det känns som en måndag ... men bevisligen så är det ju fredag :)
 
Igår var jag ju hos lillebror :)  På vägen hem, stannade jag och rastade hundarna i Bygdsiljum. Vi gick en bit i skogen, där jag gått så himla många gånger, både vinter och sommar
 
 
Igårkväll, när jag skulle gå och borsta tänderna, så slog jag i stortån i tröskeln så hårt att det började blöda. Det var ju en trevlig avslutning på dagen. Not. 
 
Det snöade när jag vaknade ... sen blev det sol, och det var sol en bra bit ... sen började det snöa igen. Det var ändå inte det värsta, utan att stortån gör väldigt ont. Det är inget vidare bra, för jag och Hannah ska ju dra iväg till Malå i afton ..... och att trampa runt i skogen i foppa, är ingen hit. Men att pressa ner tån i gore-tex-skorna, är ingen hit heller. Det är helt enkelt bara att hålla tummarna för att tån gör mindre ont senare idag. 
 
Nä, nu är det dags att jag stökar mig i ordning för att fara på jobbet. Ha en Bra Fredag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0